Hi! Welcome Back and Stay Tune! Honda Malaysia Capai Pegangan Pasaran 19.2% Pada Januari 2017 – Tertinggi Bagi Operasi Global - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Honda Malaysia Capai Pegangan Pasaran 19.2% Pada Januari 2017 – Tertinggi Bagi Operasi Global

Turut diumumkan ketika majlis pelancaran Honda City 2017 hari ini ialah angka jualan kenderaan bagi bulan Januari-Februari 2017 oleh Honda Malaysia. Syarikat itu telah berjaya menjual sebanyak 16,287 unit keseluruhannya, dengan pecahan 8,594 unit pada bulan Januari dan 7,693 unit pada bulan Februari.

Pencapaian ini menunjukkan peningkatan yang ketara berbanding tempoh sama tahun lalu, yang menyaksikan Honda Malaysia hanya berjaya menjual 11,360 unit (5,744 unit pada Jan dan 5,616 unit pada Feb). Honda juga menyatakan bahawa syarikat itu yakin dapat mencapai angka jualan sasaran 100,000 unit tahun ini.

Januari 2017 juga menyaksikan Honda Malaysia mencapai tahap tertinggi diperingkat domestik dengan pegangan pasaran sebanyak 19.2%. Lebih menarik, peratusan itu adalah yang tertinggi jika dibandingkan dengan prestasi Honda di pasaran dan operasi globalnya yang lain.

Syarikat itu mencatatkan jualan sebanyak 91,830 unit sepanjang tahun lalu, dengan pegangan pasaran domestik 15.8% – di kedudukan kedua pasaran dengan perkongsian pasaran tertinggi bagi operasi globalnya.

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2mwlng3

✍ Sumber : ☕ Siakapkeli


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. 📲 📖 Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.