Hi! Welcome Back and Stay Tune! Pendaftaran Untuk Startup Malaysia Menyertai Google Launchpad Accelerator Kini Dibuka - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Pendaftaran Untuk Startup Malaysia Menyertai Google Launchpad Accelerator Kini Dibuka

Google mempunyai beberapa program dalam pembangunan syarikat baru, dan salah satunya adalah Google Launchpad Accelerator. Melaluinya, Google menawarkan program selama enam bulan dalam membolehkan startup daripada negara-negara membangun beralih ke fasa seterusnya dan menjadi syarikat yang berjaya.

Google Launchpad

Google Launchpad Accelerator ini merupakan sebuah program bebas ekuiti, dan mereka turut akan menyediakan latihan berbayar di ibu pejabat Google selama 2 minggu, selain bantuan daripada mentor dan sebagainya selama 6 bulan. Peserta juga akan menerima akses kepada jurutera Google, selain beberapa sumber daripada Google yang lain.

Kini, untuk Google Launchpad Accelerator Class 4, pihak Google membuka penyertaan untuk dari startup Malaysia untuk turut menyertainya.

Bagi anda yang sedang membangunkan startup sendiri, mungkin boleh mendaftar minat, dan menyertainya sekiranya terpilih kelak.

Daftar : Google Launchpad Accelerator Class 4

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2mOJKBS



✍ Sumber : ☕ Amanz


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. 📲 📖 Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.