Hi! Welcome Back and Stay Tune! Hael Husaini Tak Sangka Dayang Nurfaizah Bakal Nyanyi Lagu Ciptannya - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Hael Husaini Tak Sangka Dayang Nurfaizah Bakal Nyanyi Lagu Ciptannya

6 April 2017. 2.35 PM

5

Hiburan

Hael Husaini Tak Sangka Dayang Nurfaizah Bakal Nyanyi Lagu Ciptannya
Penyanyi dan komposer, Hael Husaini akui tidak pernah menyangka lagu ciptaanya bakal dinyanyikan oleh penyanyi idolanya, Dayang Nurfaizah.

Hael Husaini atau nama sebenarnya Hal Husaini Razmi, 29, berkata lebih membuatkan dia teruja apaila lagu berjudul Dia yang dihasilkan itu akan dimuatkan dalam album terbaru Dayang.

“Sebagai pendatang baru dalam lapangan penciptaan lagu, saya anggap ia satu pencapaian besar dalam kerjaya seni saya apatah lagi mengetahui lagu Dia tersenarai dalam album Dayang.

“Sebenarnya saya mengagumi bakat dan suara Dayang sejak dulu lagi, bila diberi peluang ini saya sangat teruja.

“Alhamdulilah, pengalaman bekerjasama dengan Dayang amat menyenangkan.

“Saya berharap peluang ini akan memberi lebih ruang untuk memperkenalkan nama saya sebagai komposer di masa akan datang,” katanya kepada Astro Gempak.

Selain Dayang, Hael yang juga bekas anggota kumpulan duo Azhael sebelum ini turut pernah mencipta lagu untuk beberapa penyanyi lain seperti Amira Othman, Nabila AF, Indah Ruhaila dan Dafi.

Bercerita mengenai lagu Dia, Hael memberitahu lagu itu dicipta bersama Ezra Kong dan Omar K

“Lagu itu sebenarnya kami dah siapkan lama. Ketika mereka mintak tolong buat lagu itu seperti biasa saya memang seorang yang semangat dalam setiap karya yang saya lakukan.

“Tak sangka ketika kami berada di studio dan Dayang datang. Saya ketika itu terkejut dan teruja berjumpanya.

“Saya gembira kerana dia suka dengan karya kami dan sudi menerimanya,” katanya lagi.

Lagu Dia bakal dilancarkan sekaligus dengan album penuh Dayang iaitu dijangka pada 18 April ini.

Teks oleh Syafiqah Jalal

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2o6zfNu

✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.