Hi! Welcome Back and Stay Tune! Pertarungan Robot Diantara Megabots Dan Suidobashi Akan Berlangsung Pada Bulan Ogos 2017 - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Pertarungan Robot Diantara Megabots Dan Suidobashi Akan Berlangsung Pada Bulan Ogos 2017

Pada tahun 2015, syarikat pembuat robot dari Amerika Syarikat, Megabots telah mengeluarkan sebuah cabaran kepada syarikat pembina robot dari Jepun, Suidobashi untuk bertarung menggunakan robot-robot rekaan mereka.

Pertarungan tersebut sepatutnya berlaku pada tahun lepas, akan tetapi masalah lokasi memaksa kedua-dua pihak menunda perlawanan tersebut, dan terkini, pihak Megabots baru sahaja mengumumkan bahawa pertarungan diantara Megabot MkIII ciptaan Megabots dan KURATAS rekaan Suidobashi akan berlangsung pada bulan Ogos 2017 di sebuah lokasi yang .akan diumumkan kelak.

Menurut pihak Megabots, mereka telah mengubah-suai beberapa kebolehan Megabot MkII, dan membuatnya lebih sesuai untuk situasi pertempuran, dan robot tersebut akan hadir di kawasan San Francisco pada bulan Mei 2017 untuk tontonan umum.

Buat masa ini, pihak Suidobashi masih belum mengeluarkan sebarang kenyataan mengenai pertarungan mereka. Pertarungan robot diantara Amerika dan Jepun ini sangatlah dinanti-nantikan, kerana bila lagi kita boleh melihat pertarungan antara robot seperti di dalam Robot Jox dan G Gundam?

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2o0qgM9

✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.