Hi! Welcome Back and Stay Tune! Kepada Wanita Di Luar Sana, Ini 5 Golongan Yang Akan Jadi Sibuk Bila Kita Jadi Kurus Lepas Minum InnerShine - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Kepada Wanita Di Luar Sana, Ini 5 Golongan Yang Akan Jadi Sibuk Bila Kita Jadi Kurus Lepas Minum InnerShine

Dunia akan tunggang terbalik bila kita berjaya ubah diri dari gemuk kepada kurus. Bukan kita sahaja, malah reaksi dari orang-orang sekeliling juga akan berubah.

Biasanya kawan-kawan baik, boyfriend, ibu bapa dan adik beradik akan menerima perubahan itu dengan positif tapi ada lagi lima golongan lain yang akan ‘tiba-tiba jadi sibuk’ bila kita dah kurus.

Nak tahu siapa? Ikuti lima senarai dibawah ni:

1 – Ex-boyfriend cari nombor balik

‘Kau tu dah la gemuk, ada hati nak dekat aku?’. Siapa yang pernah kena ayat macam ni akan faham betapa remuknya hati masa tu. Tapi percayalah, bila kita dah kurus, mereka ni lah yang akan terkial-kial cari nombor telefon balik.

Hasilnya? Sweet revenge!

via GIPHY

2 – Tukang Jahit ‘pening’

Golongan ni yang paling kesian. Sebab kita kurus, diorang ni akan jadi insan paling sibuk dan runsing sekali sebab nak jahit balik baju-baju lama masa kita gemuk dulu.

Biasanya tukang-tukang jahit ni orang yang supportive. Masa dia tengok kita kurus tu mesti dia puji dan terkejut punya! Macam tukang jahit dalam video kat bawah ni:

[embedded content]

Dalam masa sama, InnerShine juga baru buat satu website ringkas untuk bantu wanita-wanita yang mahu mencuba produk mereka. Dekat laman web http://ift.tt/2nNu5U6, jawab soalan-soalan ringkas, masukkan contact info, nanti specialist dari InnerShine akan call untuk beri nasihat bagaimana nak kurus.

3 – Kawan-kawan ‘berkepentingan’

‘Eh, dah kurus kau eh? Jom ambil gambar‘. Bila dah kurus tu, berpusu-pusu lah datang nak ambil gambar selfie dengan kita. Masing-masing sibuk upload ke Instagram nak beritahu semua orang kita ni dah kurus. Tapi yang tu okey la, tak ada masalah.

Yang jadi masalahnya bila ada kawan-kawan yang nak ambil kesempatan guna gambar kita tu untuk promosi produk kurus mereka. Punya susah diet bagai nak jadi kurus, dia ni senang-senang je nak cilok gambar buat testimoni? Bayar la woii!!


via GIPHY

4 – Office-mate kaki gosip

Bila mereka nampak saja pinggang kita ramping sikit, bertimbun-timbun lah soalan yang mereka nak tuju. Kalau yang jenis tanya-tanya tips tu baguslah, paling kurang mereka nak cuba kan?

Yang tak bestnya bila ada yang cakap-cakap buruk di belakang. Dah la tengok muka tiap-tiap hari pastu asyik tengok dia duduk berbisik je dengan rakan sebelah. Dah jeles tu mengaku je la kan? Tak payah nak mencanang sana sini sangat.

Tak tahu ke mengumpat tu berdosa dik??

via GIPHY

5 – Rival/ musuh

Yang ni tak payah cakap lagi dia punya hasad dengki tu. Nampak je gambar kita kurus kat Instagram, dia akan memulakan ‘serangan’ di bahagian komen.

Tak cukup dengan tu, dia akan counter balik dengan lambakan gambar selfie di Instagram. Kadang-kadang tu terlampau mencuba sampai gambar tu dah jadi pelik.

Tapi nak buat macam mana kan? Haters gonna hate!


via GIPHY

Nak minta nasihat kurus dari InnerShine sendiri, boleh pergi ke http://ift.tt/2nNu5U6.

Artikel ini dibawakan oleh: InnerShine Malaysia

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2o0xcJc

✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.