Hi! Welcome Back and Stay Tune! Samsung Galaxy S8 Berharga RM3299, Galaxy S8+ Berharga RM3699 - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Samsung Galaxy S8 Berharga RM3299, Galaxy S8+ Berharga RM3699

Samsung Malaysia hari ini secara rasminya mengumumkan harga jualan untuk kedua-dua telefon pintar terbaru daripada mereka untuk pasaran Malaysia, iaitu Galaxy S8 dan juga Galaxy S8+.

Samsung Galaxy S8

Di Malaysia, Galaxy S8 akan menawarkan harga RM3299, sementara Galaxy S8+ pula akan dijual pada harga RM3699. Kedua-duanya akan dilancarkan pada 5 Mei 2017 kelak, tetapi pengguna tempatan boleh mendapatkan ia dengan lebih awal melalui pra-tempahan bermula 11 April hingga 13 April kelak.

Selain kebolehan mendapatkannya lebih awal, Samsung Malaysia juga menawarkan beberapa ganjaran tambahan bagi mereka yang membuat pra-tempahan. Ini termasuk sebuah clear cover, pelindung skrin, pengecas tanpa-wayar, dan juga powerbank 5100mAh. Disamping itu, semua pra-tempahan Galaxy S8 dan juga Galaxy S8+ turut hadir dengan penawaran Samsung Protection Plus yang menawarkan perlindungan jaminan selama 1 tahun untuk kerosakkan skrin (screen crack) disebabkan kemalangan yang menawarkan gantian sekali selama setahun, dan juga tambahan jaminan peranti selama setahun.

Samsung Galaxy S8

Bagi anda yang berminat, boleh memulakan pra-tempahan bermula 10 pagi 11 April ini hingga 11.59 malam 13 April 2017 kelak. Pengguna akan diperlukan menyertakan deposit sebanyak RM300 melalui kad kredit atau debit untuk pra-tempahan, dan boleh mendapatkan telefon pintar mereka bermula 4 Mei 2017 kelak.

Di Malaysia, Samsung Galaxy S8 dan Galaxy S8+ ditawarkan dalam tiga pilihan warna, iaitu hitam, kelabu dan juga emas. Mungkin anda yang berminat boleh tandakan halaman pra-tempahan Samsung, dan bersedia untuk membuat pra-tempahan pada 11 April 2017 ini.

Samsung Galaxy S8

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2o1iKAL

✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.