Hi! Welcome Back and Stay Tune! Pemandu Terlampau Tegak Ikut Sistem Navigasi GPS Hingga Berakhir Di Tengah-Tengah Sungai - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Pemandu Terlampau Tegak Ikut Sistem Navigasi GPS Hingga Berakhir Di Tengah-Tengah Sungai

Kerana terlalu percaya dengan navigasi yang disediakan oleh sistem GPS, seorang pemandu berakhir di tengah-tengah sungai.
Pada 1 April, sebuah balai polis di Anhui menerima satu panggilan mengenai seorang pemandu yang tersangkut di tengah-tengah sungai. Apabila tiba di tempat kejadian, itulah yang mereka jumpa – sebuah kereta Hyundai yang tersadai di tengah sungai.
Polis kemudian menggerakkan operasi menyelamat dengan menarik kerea itu keluar. Secara keseluruhan, operasi itu mengambil masa separuh hari untuk siap.
Pemandu kereta berkenaan mengaku kepad apolis bahawa dia tidak biasa dengan jalan di situ, dan secara lurus bendul mengikuti navigasi yang diberi oleh sistem navigasi GPS – yang membawanya lurus ke tengah-tengah sungai.
Sungai pun nak redah.. Common Sense mana?
Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2oIzX4R

✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.