Hi! Welcome Back and Stay Tune! Kemaskini Terbaru Pebble Membolehkan Jam Pintar Tersebut Berfungsi Tanpa Server Awanan - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Kemaskini Terbaru Pebble Membolehkan Jam Pintar Tersebut Berfungsi Tanpa Server Awanan

Apabila Pebble dibeli oleh Fitbit, syarikat tersebut mengumumkan bahawa servis awanan dan kemaskini perisian Pebble akan kekal diteruskan sepanjang tahun 2017.

Pebble baru sahaja mengeluarkan kemasan terbaru untuk jam pintar mereka untuk iOS dan Android, dan menurut syarikat tersebut, kemasan ini membolehkan jam-jam Pebble untuk beroperasi tanpa perlu bergantung kepada server awanan.

Ciri ini hadir dengan tetapan baru bernama Offline Mode, dimana aplikasi Pebble tidak akan cuba untuk berhubung ke server Pebble. Dengan ciri ini, pengguna tidak perlu log masuk ke dalam akaun mereka, dan ini juga membolehkan aplikasi-aplikasi dipasang tanpa perlu masuk ke dalam stor aplikasi Pebble.

Menurut Pebble, operasi Offline Mode ini akan bermaksud bahawa fungsi-fungsi seperti pengiraan langkah dan jumlah waktu tidur tidak akan dimuat-naik ke storan awanan Pebble Health, tetapi peranti tersebut masih akan mengiranya, dan ia masih boleh dimuat-naikkan ke servis awanan lain seperti Google Fit dan juga Apple Health.

Kemasan aplikasi mudah-alih Pebble kini berada di versi 4.4, dan kini berada di iTunes App Store untuk peranti iPhone, manakala versi Android pula akan hadir tidak lama lagi.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2oLVAhP

✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.