Hi! Welcome Back and Stay Tune! “Matilanak, Gambar Ini Ke Yang Nak Tunjuk Kat Anak Cucu Nanti?” – Gambar Pengantin Baru Ini Teruk Dikecam Netizen - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

“Matilanak, Gambar Ini Ke Yang Nak Tunjuk Kat Anak Cucu Nanti?” – Gambar Pengantin Baru Ini Teruk Dikecam Netizen

Berpeluang menjadi raja sehari memang menyeronokkan kerana pada hari itulah hari yang dikatakan hari yang paling bahagia di dalam hidup setelah bergelar sebagai pasangan suami isteri.

Bagi mengabadikan memori pada hari yang paling bahagia ini, ramai pasangan raja sehari memilih untuk melakukan sesi fotografi bersama-sama dengan isteri mereka.

Begitu jugalah kisahnya seorang lelaki yang baru saja bergelar raja sehari baru-baru ini yang menjadi bahan bualan netizen setelah gambarnya berphotoshoot bersama isteri jadi tular di laman-laman media sosial hari ini.

Mungkin mahu mencari kelainan berbanding dengan raja-raja yang lain, raja sehari ini telah memilih cara yang rare untuk  mengabadikan kenangan di hari bahagia mereka supaya lebih feel mahu tunjuk pada anak cucu nanti.

Mungkin disebabkan pengantin lelaki ini merupakan seorang gym rat maka sesi photoshoot telah dipillih untuk dijalankan di dalam sebuah gymnasium dengan pelbagai aksi fitness yang bukan-bukan.

Suami aku abang sado

Kayuh pelan-pelan

Pengantin sasa

Gambar yang dimuatnaik di laman page kami hari ini telah menarik perhatian netizen yang rata-ratanya tidak mahu melepaskan peluang untuk memberikan pendapat mereka mengenai isu ini. Baca komen-komen mereka. Lucu!

Namun bagi kami, idea untuk photoshoot mereka ini agak kreatif dan menarik. Cuma belum tibanya masa untuk masyarakat kita menerima perkara-perkara baru seperti ini.

Walau bagaimanapun, kami ucapkan Selamat Pengantin Baru bro!

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2o1ahxn

✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.