Hi! Welcome Back and Stay Tune! “Tak Perlu Tanggal Baju” – Iklan AirAsia Sindir Malindo Air Ini Buat Netizen Terhibur - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

“Tak Perlu Tanggal Baju” – Iklan AirAsia Sindir Malindo Air Ini Buat Netizen Terhibur

Di saat syarikat penerbangan Malindo Air teruk dikecam berikutan tersebarnya berita di mana syarikat itu mewajibkan calon pramugari untuk menanggalkan baju semasa menghadiri temuduga bersama syarikat tersebut, syarikat tambang murah no. 1 di Asia, AirAsia hari ini  telah mengeluarkan iklan baru dengan tagline yang menarik.

Iklan ini berbunyi

We won’t ask you to strip down ini bermaksud  “Kami tidak minta anda tanggal pakaian – Hanya zip dan jadi sebahagian pasukan syarikat penerbangan kos rendah terbaik dunia”.

Iklan yang dilancarkan oleh AirAsia ini yang bertujuan mencari calon anak kapal yang berpotensi dan di dalam masa yang sama, syarikat itu dilihat seperti tidak melepaskan peluang “mengenakan” pesaingnya, syarikat penerbangan Malindo Air.

Malindo Air dalam kenyataan mereka sebelum ini menjelaskan pemeriksaan itu adalah wajar dan di dalam perogatif syarikat itu dan peraturan ini diperkenalkan kerana pakaian seragam rasmi mereka yang diperbuat daripada bahan yang jarang.

Selain itu, belahan pada bahagian kain juga terlampau tinggi menjadi salah satu faktor untuk syarikat terbabit untuk memeriksa calon sekiranya mereka mempunyai parut, jerawat atau tatu yang boleh dilihat melalui pakaian seragam.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2o6ocnx

✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.